10. heinäkuuta 2017

Lukujumi ja kuulumisia

Moikka! 
Kesäkuu hujahti ohi hetkessä. Olin koko kuukauden töissä, viikonloput oli tekemistä täynnä ja kesä-heinäkuun vaihteessa lähdin poikaystävän kanssa Saksaan Alpeille vaeltamaan. Kaiken tekemisen keskellä ajauduin lukujumiin ja sain luetuksi vain yhden kirjan koko kuussa, ja sekin oli kesäkuun ensimmäisellä viikolla. :D 

Kesäkuussa luin siis:
➡️ Becky Albertalli - Minä, Simon, Homo Sapiens
Sekä noin 200 sivua Cassandra Claren Lord of Shadowsia. 

Onneksi oon nyt mahdollisesti selättänyt lukujumin, sillä oon lukenut heinäkuussa jo kaksi kirjaa. Myös postausjumi jatkoi olemassaoloaan, ja mulla odottaa julkaisua edelleen varmaan viisi postausta... Ehkä tässä kuussa saisin postailtua, kun ei ole töitäkään? Ehkä? Heinäkuulle mulla ei ole hirveästi suunnitelmia, sillä mun pitää lukea kirjoituksiin. Mökkeilyä, yhdet festarit ja toivottavasti paljon lukemista. Heinäkuun viimeisellä viikolla ajattelin osallistua suosittuun viikon mittaiseen lukumaratoniin *BookTubeAThoniin*.


Miten teidän kesäkuu sujui lukemisen suhteen? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti